4496SA Przepustnica centryczna kołnierzowa z napędem
Armatura wodociągowa
Centryczna przepustnica kołnierzowa z napędem elektrycznym lub pneumatycznym
Przepustnica kołnierzowa centryczna pozostaje nieodłącznym elementem różnego rodzaju instalacji rurociągowych. Pozwala ona na dowolne, bezproblemowe regulowanie ilości czynnika przepływającego przez rurociąg, a tym samym także na jego całkowite odcinanie w razie potrzeby. Szczelność, trwałość oraz niezawodność pozostają zatem kluczowymi cechami przepustnic kołnierzowych, którymi odznacza się również propozycja firmy JAFAR — model centryczny, dysponujący napędem pneumatycznym bądź elektrycznym, zależnie od wybranej opcji.
Przepustnica kołnierzowa do rurociągów o różnym przeznaczeniu
Oferowana w firmie JAFAR centryczna przepustnica kołnierzowa z napędem jest przeznaczona do zróżnicowanych typów rurociągów. Doskonale nadaje się ona przede wszystkim do instalacji z przepływem wody — zarówno pitnej, jak i wykorzystywanej do celów przemysłowych. Ponadto nasza przepustnica kołnierzowa sprawdzi się również w rurociągach odpowiadających za przesyłanie powietrza, różnego typu gazów, a także innych mediów neutralnych. Wszechstronność proponowanego produktu spełnia zatem rozmaite oczekiwania Klientów biznesowych oraz instytucjonalnych.
Trwała przepustnica kołnierzowa z epoksydową powłoką antykorozyjną
Przepustnica kołnierzowa z napędem od JAFAR spełnia rygorystyczne normy jakościowe, dzięki czemu charakteryzuje się niezawodnością działania oraz solidnością. Tę ostatnią gwarantują również wysokiej klasy materiały zastosowane do produkcji, podobnie jak dodatkowe rozwiązania — na przykład powłoka na bazie żywicy epoksydowej, chroniąca przed korozją. W ten sposób centryczna przepustnica kołnierzowa odpowiada na zróżnicowane, najwyższe wymagania Klientów. Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółami dotyczącymi produktu oraz do kontaktu w celu złożenia zamówienia.
Przedstawiamy przepustnicę kołnierzową dostępną w różnych wersjach:
- z czujnikami indukcyjnymi,
- z klapa kołkowana,
- z napędem elektrycznym lub pneumatycznym,
• Wkładka elastomerowa wymienna, zabezpieczona przed przesuwaniem osiowym: NBR, EPDM
• Wał pełny w części dolnej osadzony w korpusie w otworze ślepym – nieprzelotowym,
wykonany ze stali nierdzewnej 1.4021 PN-EN 10088-1
• 3 łożyska ślizgowe
• Przejście wału przez manszetę uszczelnione poprzez odpowiednio ukształtowaną wykładzinę
• Dodatkowe uszczelnienie wału poprzez pierścienie typu o-ring z NBR, EPDM
• Połączenie klapy z wałem kołeczkowe
• Korpus wykonany z żeliwa sferoidalnego EN-GJS 400-15
• Kołnierz do montażu napędu zgodny z ISO 5211
• Ochrona antykorozyjna powłoką na bazie żywicy epoksydowej, wg normy PN-EN 14901
Zastosowanie
Montaż
Przepustnice są dwustronnego działania. Zabudowa przepustnicy:
- DN 80-350 - montaż w dowolnej pozycji,
- DN 400-1200 napęd z boku - wał poziomo.